wujud lagikah seorang insan ini ?

wah wah wah sudah masuk hujung bulan Januari dan sudah sekian lame aku tidak mengupdate di sini . ape ape pun aku still aktif twitter . facebook dh jarang bukak . hmm rase bosan je bukan facebook hari hari benda same je erm satu lagi aku aktif wechat jugak :) nk contact aku pun kat situ lah ye ? situ di mana ? aku pun xtahu dimana . lol

by the way . ni ha 



                            wechat ID-huwaidahanifah98
                                 twitter-@candyromeo

add la sekiranya free . now xdk orang kat rumah ni so aku bolehla bersenang-lenang mengadap semua laman web sosial yang aku ade . action mcm semua adee . okeylah haritu aku dah dua tiga minggu cenggitu laa phone aku xdiisi kredit . aku pun xtahu kenapa . macam malas jee . kawan kawan aku text aku pun xreply . bukan xingt cume ntahlaaa . homework pulak melambung-lambung dh mcm org maen bola dlm air . tapi problem tu dah selesai bila aku top up kan phone aku sebanyak 5 hengget . aku xsuke top up banyak banyak sebab nanti ade je kerja aku nak call org then gayut lelame macam orang gilaa . tapi xpela kawan kawan aku semua rajin buat free call aku pen xreti nk blaja buat seme tuh . resultnya , mereka lah call aku nk ckp lelame pun lepas rindu :D huahuahua rindu gila gila ah mg semua tahu dokk ? aku rindu nk outing , rindu nk lambung lambung air dalam bilik air , tolak pintu bilik air and whatsoever laaa . 

rase mcm dh pnjang la entry ni . haha next , aku skolah okey cuma lately rase bosan . bosan xde geng kat skolah . xboleh dh jadi gangster . hehehe aku dulu sangat bising tapi skolah sini je terus senyap dh mcm ade gam dalam mulut . kenkadang aku nangis sesorang tahu . haha perlu ke ckp ? 

hmm dh jam 11 lebih aku xmandi lagi . breakfast pun xlagi .. umi suruh aku masak sendiri nasi goreng . omg mane lah aku retiiii . hmm kena refer mr. google lah nii . haihhh tadi kan aku on twitter then budak mera ni retweet byk gila tweet aku . rindu aku la tu . tu laaa ! dulu time aku ade di sisimu . cewahhh . slalu gaduh main pas pas surat pastu xcakap laa dlm 2 3 hari centu . hahaha kadang nk gelakk jee teringatkan memori lame . lol

ermm lately kan , aku suka dengar radio thr gegar . sangat memenuhi taste aku . nk gi sekolah balik skolah gi ngaji balik ngaji asyik hadap radio je . huhu lagu dlm phone pun dh jarang sentuh sebab lagu dlm thr dh okey sgt dah . 

hmm a kelas aku skrg dah berkurangan tinggal dalam 30 lebih camtu . hmm kan bagus kalau aku boleh balik aizek smulaa . :'( /tears . 
harini pulak kakak and abang aku balik rumah . oh aku la orang yg paling happy dalam dunia ^^ dahla cuti 4 hari aku ni ditemani dengan novel Status Hati : Dia Milikku by sape ntah lupa . novel ade dlm bilik malas nakgi ambik . hehe . okey kalau ade ape ape aku update lagi lah tu pun kalau kerja xbanyak laaaa . 

okeyla baii Asslamualaikum and good morfternoon ;) 



note : happy chinese new year buat kawan kawan aku jiun er bird ang lain lain laa

No comments :

Post a Comment