Tugas calon #pmr 2013

rasa rasa takde pape dah pasal pmr yang nak di-updatekan sebab everything dah selesai . pmr pun da hbs  so tak perlu dikenang-kenangkan lagi . btw dah rase mcm student spm lah kan , yelah sibuk memanjang . tambahan pulak dengan kelas-kelas tido aku . cuti DUA BULAN LEBIH bagi calon pmr amatlah disenangi tapi tidak bagi aku . *toyaaa mana tak jealous aku  tgk kgkawan semua upload foto-foto pelancongan dorang . aku ? hurm terperap kat rumah jaga adik and kemas rumah . this really really annoyyed me . plus lagi dengan perangai adik aku yang entah pape lah . kepala aku pun blank nak update pasal apa , dah lupa dah kesan tgk muka adik aku.aku lagi suka adik lelaki,tapi hurmm nak buat mcm mn ? dh dapat tiga orang adik perempuan dah pun . kwkawan semua suka duk rumah .katanya boleh lepaskan rindu hmm dan skali lg tidak bg aku , bosan yang teramat ! nak main petang-petang pun skrf dh msuk musim tengkujuh . nasib aku dah jadi katak bawah tempurung .. ok lah rase mcm dah mengantuk ni , ada orang nak sorong bantal :3 petang tak menjadi masalah untuk aku tidur .

note : orang cakap tidur tgh hari otak cerdik , jgn tidur petg eh ?

No comments :

Post a Comment